حسابداری - مالی

حسابداری - مالی

وبلاگ حاضر در واقع به جهت ارائه اخبار افتصادی،بازار پول و سرمایه و ... و همچنین گردآوری مطالب ، مقالات ، جزوات درسی و دیگر موارد مورد نیاز و کاربردی در حسابداری می باشد. امیدوارم هرچند ناچیز در فراهم آوردن خواسته شما بازدید کننده مفید باشد.
حسابداری - مالی

حسابداری - مالی

وبلاگ حاضر در واقع به جهت ارائه اخبار افتصادی،بازار پول و سرمایه و ... و همچنین گردآوری مطالب ، مقالات ، جزوات درسی و دیگر موارد مورد نیاز و کاربردی در حسابداری می باشد. امیدوارم هرچند ناچیز در فراهم آوردن خواسته شما بازدید کننده مفید باشد.

تشکیل کارگروه اصلاح قانون بانکداری اسلامی در مجلس

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروهی برای اصلاح قانون بانکداری اسلامی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده که امیدواریم این مسئله به درستی اجرا شود.

  
به گزارش تسنیم، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی صبح امروز در مراسم گزارش دوسالانه عملکرد حضور در عرصه قانون‌گذاری کشور که در حسینیه نصرت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مبعث حضرت محمد(ص)، معلم انسانیت و مروج اخلاق را به تمام ملت ایران تبریک عرض می‌کنم همچنین امیدوارم این مبعث در زندگی مردم به مبعث ویژه‌ای تبدیل و سرآغاز تحول در زندگی ما شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه یک و دو سوره جمعه خاطرنشان کرد: آیه یک سوره جمعه به آیه خداشناسی معروف است و در قرآن کریم گفته شده هرآنچه که در آسمان و زمین است تسبیح گوی خداوند متعال است و همه موجودات جهان قدرت، نظم و مدیریت دقیق الهی را نشان می‌دهند.

بحرینی افزود: خداوند در آیه یک سوره جمعه به ملک تعریف تعریف شده است ولی ملک که در ادبیات ما به عنوان پادشاه و حکمرانی معرفی شده که خداوند از آن بالاتر است و خداوند ملکی است که اگر اراده کند فقط کافی است اراده خود را اظهار کند همچنین در آیه دو سوره جمعه که به پیغمبرشناسی معروف است گفته شده پیامبر اکرم(ص) به‌خاطر عزیز و قدوس بودن خداوند مبعوث شده است.

وی با بیان اینکه باید اعتبارنامه تمام نمایندگان مردم تائید شود، تصریح کرد: هنگامی که نماینده‌ای برای مجلس انتخاب می‌شود باید اعتبار نامه آن فرد توسط تمام اعضای مجلس تائید و تصویب شود و متأسفانه بیشتر مردم از این مسئله مطلع نیستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: هرکسی که وارد مجلس می‌شود در مرحله نخست نماینده کل کشور بوده و سپس نماینده شهر خود است و این تصور در بعضی از اعضا دیده نمی‌شود همچنین نمایندگان مجلس باید نگاه ملی داشته باشند چون اگر این نگاه نهادینه شود اثربخشی بسیار فراوانی مشاهده می‌کنیم.

بحرینی با اشاره به مباحثی که در مدت دو سال رسیدگی کرده است، خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث اصلاح نظام بانک‌داری کشور کارگروهی برای اصلاح قانون بانکداری اسلامی تشکیل شده که امیدواریم این مسئله رفع شود همچنین در حوزه قانون مالیات مستقیم و قانون نظام صنفی اقدامات و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی هشت درصد جمعیت کشور را تشکیل داده است، تصریح کرد: سهم این استان همچنان به شش درصد نرسیده است در صورتی که باید بیش از هشت درصد باشد همچنین منطقه ثامن مشهد به یک منطقه بی‌هویت تبدیل شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی باید زمین‌های اطراف حرم را خریداری کند تا از ساخته شدن بی‌رویه هتل و مغازه‌ها جلوگیری شود همچنین ما با ساختن هتل در اطراف حرم، رقیبی برای حرم ایجاد می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.