حسابداری - مالی

حسابداری - مالی

وبلاگ حاضر در واقع به جهت ارائه اخبار افتصادی،بازار پول و سرمایه و ... و همچنین گردآوری مطالب ، مقالات ، جزوات درسی و دیگر موارد مورد نیاز و کاربردی در حسابداری می باشد. امیدوارم هرچند ناچیز در فراهم آوردن خواسته شما بازدید کننده مفید باشد.
حسابداری - مالی

حسابداری - مالی

وبلاگ حاضر در واقع به جهت ارائه اخبار افتصادی،بازار پول و سرمایه و ... و همچنین گردآوری مطالب ، مقالات ، جزوات درسی و دیگر موارد مورد نیاز و کاربردی در حسابداری می باشد. امیدوارم هرچند ناچیز در فراهم آوردن خواسته شما بازدید کننده مفید باشد.

خبرهای نوبخت درباره رانت650میلیون یورویی و فهرست بدهکاران بانکی



 
دولت و شورای رقابت با هرگونه افزایش قیمت خودرو مخالفند

سخنگوی دولت پس از نشست هفتگی هیئت دولت ضمن اعلام شروع تدوین برنامه ششم کشور از روزگذشته ، به سوالات خبرنگاران در خصوص فهرست بدهکاران بانکی و رانت 650میلیون یورویی پاسخ داد .وی همچنین تاکیدکرد: دولت با افزایش قیمت خودرو مخالف است و شورای رقابت نیز هر افزایش قیمتی را تکذیب می کند.


ظرف هفته های گذشته 23 هزار نفر از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند

به گزارش خراسان محمد باقر نوبخت که ظهر روز گذشته در حاشیه جلسه دولت و در نشستی خبری سخن می گفت با بیان اینکه در هفته های گذشته بیش از 23هزار نفر از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند ، خاطر نشان کرد : می شود میان این اعلام انصراف و نحوه استفاده از منابع ناشی از هدفمندی و انصراف های گذشته رابطه ای پیدا کرد چراکه مردم دیدند این مبلغ در بخش های سلامت و کمک به افراد نیازمند در بیمارستان ها هزینه شده است .


وزیر دادگستری مامور تشخیص تفاوت ها میان لیست دولت و قوه قضاییه از بدهکاران بانکی است

خبرنگار خراسان از سخنگوی دولت در مورد تفاوت میان لیست بدهکاران عمده بانکی میان دولت و قوه قضاییه پرسید که وی در پاسخ ، با اشاره به نقش وزیر دادگستری در ایجاد هماهنگی میان دولت و دستگاه قضایی، خاطر نشان کرد : قطعا با توجه به اینکه لیست دولت برگرفته از گزارش های بانک هاست بنابر این باید وزیردادگستری به عنوان نماینده دولت و نماینده قوه قضاییه با یکدیگر تفاوت های لیست را مشخص نمایند.


بانک ها هرچه زودتر برای وصول بدهی های خود اقدام کنند

وی افزود : بهتر بود این مسئله مطبوعاتی نمی شد و با همکاری و هماهنگی می توان تفاو ت ها را پیدا کرد ضمن اینکه خود دولت مدعی این مشکل است چون هر قدر بدهی های بیشتری باز گردد ، دولت توان دادن وام بیشتری را دارد .معاون رییس جمهور ادامه داد : تاکید داریم که بانک ها بایدهرچه زودتر اقدام کنند و از همه ابزارهای خود برای استیفای حقوق بانک که سپرده های مردم هستند استفاده کرده و در این راستا همه راه های وصول بدهی ها را طی کنند .


مخالفت قاطع دولت با افزایش قیمت خودرو

نوبخت در مورد احتمال افزایش قیمت خودرو نیز واکنش سختی نشان دادو گفت : همانطور که دولت و شورای رقابت اعلام کرده اند ، دولت با افزایش قیمت خودرو کاملا مخالف است و شورای رقابت نیز هرگونه اعلام افزایش قیمت از سوی خود را تکذیب کرده است .


اگر هنوز ابهامی در مورد رانت 650یورویی هست شکایت کنید

نوبخت همچنین در جواب سوالی درمورد مطرح شدن رانت 650 میلیون یورویی در وزارت صنعت که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده است، گفت: طرح این موضوع در دی ماه سال 92 بوده است و در کمیسیون اقتصادی مجلس و دیگر کمیسیون های مربوطه وزیر صنعت و معدن به صورت مکتوب به این کمیسیون ها و ریاست مجلس پاسخ داده است و ابهامات برطرف شده اند و مستندات آن وجود دارد، ضمن اینکه اگر واقعا رانتی از سوی دولت داده شده بود ، مجلس به راحتی قبول نمی کرد . وی با تاکید بر این که دولت دادن رانت به شخص را به شدت تکذیب می کند، گفت: از وزیر صنعت ، معدن و تجارت خواستیم که در این رابطه اقدام کند و پاسخ سوالات و ابهامات نمایندگان را بدهد و آن را در اختیار همه رسانه ها نیز قرار دهد. نوبخت افزود: من با احترام به آن نماینده  محترمی که ایشان را انسانی با تقوا و دلسوز برای مردم می دانم می گویم که توضیحات لازم در کمیسیون های مجلس داده شده است و نمایندگان قانع شده اند. پس اگر اصراری بر طرح نظر خود دارند واحساس می کنند رانتی یا تخلفی صورت گرفته است به محاکم قضایی شکایت کنند.


نعمت زاده پاسخ اتهام رانت 650میلیون یورویی را می دهد

وی افزود:امروز وزیر صنعت و معدن در این رابطه پاسخ صریح خواهند داد چون حتی سنتی از دلار در دولت به کسی پرداخت نشده است و با توجه به این که باب سوال و استیضاح در مجلس مفتوح است، نمایندگان اگر شبهه ای داشته باشند می توانند آن را مطرح و یا به مراجع قانونی مراجعه کنند. البته تاکید می کنم اگر دستگاهی تخلف کند دولت خود با آن دستگاه برخورد خواهد کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.