حسابداری - مالی

حسابداری - مالی

وبلاگ حاضر در واقع به جهت ارائه اخبار افتصادی،بازار پول و سرمایه و ... و همچنین گردآوری مطالب ، مقالات ، جزوات درسی و دیگر موارد مورد نیاز و کاربردی در حسابداری می باشد. امیدوارم هرچند ناچیز در فراهم آوردن خواسته شما بازدید کننده مفید باشد.
حسابداری - مالی

حسابداری - مالی

وبلاگ حاضر در واقع به جهت ارائه اخبار افتصادی،بازار پول و سرمایه و ... و همچنین گردآوری مطالب ، مقالات ، جزوات درسی و دیگر موارد مورد نیاز و کاربردی در حسابداری می باشد. امیدوارم هرچند ناچیز در فراهم آوردن خواسته شما بازدید کننده مفید باشد.

فراخوان سازمان هدفمندی برای اصلاح اطلاعات یارانه ای از روز چهارشنبه

متقاضیان به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند

در حالی که بنا بود امکان ثبت تغییرات متقاضیان دریافت یارانه نقدی از اردیبهشت ماه در سامانه رفاهی فراهم شود سازمان هدفمندی  یارانه ها اعلام کرد متقاضیان می توانند از چهارشنبه این هفته و با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت تغییرات خود اقدام کنند. اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها درحالی صادر شده است که دولت در این که به چه کسانی یارانه نقدی بدهد،هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.


  

آغاز اصلاح اطلاعات هدفمندی خانوارها از چهارشنبه در دفاتر پلیس +۱۰

به گزارش ایسنا،سازمان هدفمندی  یارانه ها در اطلاعیه ای رسماً اعلام کرد به اطلاع کلیه هموطنانی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی  یارانه ها ثبت نام کرده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه رفاهی بوده می رساند که متقاضیان می توانند از روزچهارشنبه 31 اردیبهشت ضمن در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت تغییرات اقدام کنند. همچنین آن دسته از هموطنانی که به دلایل مختلف از جمله (محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و ...) متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود هستند نیز می توانند پس ازمراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس +10 اقدام کنند.


امکان ثبت تغییرات متقاضیان بالاخره محقق می شود

گفتنی است،یکی از سوالات اساسی مردم این بود که چگونه اطلاعات خانوار خود را که پیش از این در سایت رفاهی ثبت کرده بودند اصلاح کنند ولی به خاطر اینکه اطلاعات سایت رفاهی طبق اعلام مسئولان مربوط به 20 اسفند ماه سال 92 بوده است امکان ثبت نام جدا برای این افراد در دور جدید پرداخت یارانه نقدی وجود نداشت.


در نهایت چه کسانی یارانه نقدی دریافت خواهند کرد؟

این اطلاعیه در حالی صادر شده که دولت در این که به چه کسانی یارانه نقدی بدهد، هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است. هرچند پیش از آغاز دوره ثبت نام، روش هایی مانند سرکشی به حساب های بانکی افراد و راه های پیشگیرانه ای مثل جریمه پردرآمدها و عدم تخصیص تسهیلات با مبالغ بالا مطرح شد، ولی گویا پس از گذر از مرحله خوداظهاری، دولت خیالی برای اجرای آن در سر ندارد .در این میان، ابراهیم نکو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به باشگاه خبرنگاران گفت: در قانون مصوب مجلس این اختیار داده شده است که دولت نسبت به حذف یارانه نقدی افرادی که تشخیص می دهد مستحق دریافت یارانه نقدی نیستند اقدام کند اما قانون دولت را مکلف نکرده است که این اتفاق حتما باید بیفتد و یا اگر این کار صورت نگیرد مجلس چه اقدامی خواهد کرد.


عضوکمیسیون برنامه و بودجه:اگر دولت،یارانه پردرآمدها را حذف نکند، خلاف قانون عمل کرده است

درحالی ابراهیم نکو از اختیار دولت مبنی بر حذف پردرآمدها سخن می گوید که علی محمد احمدی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت وگو با خراسان، با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پرداخت یارانه های نقدی فاز دوم هدفمندی،می گوید:هرچند درتبصره21هدفمندی یارانه ها دولت موظف به حذف یارانه پردرآمدها نشده است، اما در همین قانون آمده است که دولت باید به افراد نیازمند یارانه بدهد در غیر این صورت خلاف قانون عمل کرده است. احمدی تاکید کرد: بانک های اطلاعاتی موجود باید فعال شده و در طول زمان به شناسایی دقیق افراد دست یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.